30 Eyl 2009

Ahh!...


Off çok komik ve çok salak bi insanım (aslında zekamdan kuşkum yok ama yine de salak buluyorum kendimi ve bu hoşuma gidiyor), kendimle çok eğleniyorum gerçekten. Ben ben olmasam bana çok gülerdim.
Mesela herşeye saçma sapan sebepler bulmamdan bahsetmek istiyorum. Toplumun ve medeniyetin hiçbirşeyine %100 güvenim olmadığı gibi tabii ki tıbba da yok. Bu yüzden mesela elimde lekeler çıkınca onlara kendimce nedenler buluyorum. Domuz gribi ilk çıktığında Haziran gibi şirkete antibakteriyal bla BLA sabunlar koyuldu. 15 20 gün sonra lekelerim belirginleşti. O gün bugündür o sabundan bir damla bile sürmüyorum. Halbuki lekeler stresten, biraz genetikten ve biraz da işte pigment hareketleri vs vs.. Ama bence suçlu o sıvı sabun ve hayatım boyu öyle kalacak..
Haa biri çıkar bunun aksini bana %100 kanıtlarsa başka uyduruk sebepleri var. Mesela hep başparmağıma yüzük takardım, kesin onların metali yaptı bünyeme bunu.
Hadi tamam lanet olsun bu da yanlış, o zaman otobüse çok bindiğim için direklerdeki boyaların kalıntıları buna neden oldu. Buna ne diyeceksin???
Mesela karnım ağrıdığında hemen komplo kuruyorum, önceki günkü kaşar peyniri Uğur Dündar'ın ziyaret ettiği gibi garip bir yerde yapılmış aslında ve yanlışlıkla markette yeni tarihle satılmış. Ben de onu yiyince bakteriler oluşmuş ve onlar karnımı ağrıtıyormuş. Kardeşim de yedi mi acaba? Ama o yememiştir. Uyuz peynir.
Ya da mesela kanserin sebebi Alias'ta yapıtıkları gibi bzim sularımıza ufak ufak sinsice karıştırılan kimyasallarmış. .. saf saf ısmarladığımız sular hepimizi içten çökertiyormuş. Eskiden Çamlıca'daki çeşmeden doldururduk biz suyu, para falan da vermezdik.
Ya da mesela alt bacağım kalınlaşmış gibi geliyor, baldır deniyor galiba. Lisede step yapmasaydım bu olmazdı şimdi diye bir sebep uyuruyorum. Step yerine yüzmeye gitseydim mesela tamamen farklı bir metabolizmam olcaktı sanki. Böyle asla aksini ya da doğruluğunu kanıtlayamayacağım teorilerime inanmaya bayılıyorum.
Beyin gücümden de korkuyorum, mesela biri bana kızamık olacaksın derse ben kızamık olurum bir kaç hafta içinde. Kendi kendime semptom yaratabilme gücüm var ama bu gücü denetim altında tutmalıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder