13 Eki 2009

NE İŞİMİZ VAR

Sana bir gece rastladım, en işlek caddelerden birinde, vitrininde saten gecelikler olan, kendisi kapalı ama ışığı bütün gece açık duran (ki gece bile onlara sahip olmak isteyererek geçsin kadınlar oradan) bir iç giyim mağazasının önüne tünemiştin.
Görünüşün tüylerimi ürpertecek kadar, beynimdeki birçok bölgeyi aynı anda deli gibi harekete geçirecek kadar güzeldi. Hafiften bir sıkıntı da hissettim aslında ama bozuntuya vermedim. Aradan birkaç dakika geçince anladım, senin orada ne işin var? Benim burada ne işim var? Bizim burada ne işimiz var?
Araştırdım seni, ortalama ömrün 30-80 yıl (tıpkı bizler gibi) ve anavatanın Bolivya ve Brezilya ( tıpkı olmak istediğim gibi)...
Ama senin İstanbul'un en kalabalık yerinde, gece 9da ferforjelerin üstünde, florasan ışıkların altında ne işin var?
Doğru diyorsun, ya benim akşam 9da bu işlek caddede ışıklar altında ne gibi bir işim olabilir ki? Senin de içinde bir yer sıkıldı mı beni gördüğünde Kırmızı Papağan? Yazık; bu, buraya ait değil ki kimbilir ne oldu dedin mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder