29 Kas 2009

Bayram gelmiş neyime

-Yarım tepsi tiramisu vardı dolapta Ezgi?
-Artık yok anne.
   -Artık bu harçlık işini kaldıralım, Tübitak bakıyor bana.
      -Sene 1950 falan. Peki şu kadın kim anane dalgalı saçlı?
      -Dedenin rahmetli en büyük kardeşinin eşinin tarafından... Araba çarptıydı.
         -Kaan bile büyüdü, üniversiteye başladı. Ne okuyordun sen?
            -Sen şimdi hala iş arıyor musun?
            -Ben doktoraya girdim dede, 30 yaşına kadar sürcek.
               -Seneye deveye girelim.
                  -Çocuklara pizzayla poğaça, bize etli dolma, çorba, kuşüzümlü pilav, salçalı tavuk...
                     -Bi Yaşar Nuri vardı, o noldu?
                        -Eskiden aile böyle geçinirdi, ben elde dikerdim herşeyini, küçülünce de kardeşin giyerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder