15 Ara 2009

Sana bir iyi bir de kötü haberim var:

Sana bir iyi bir de kötü haberim var:

Bir iyi haberim: ellerimdeki lekeler geçti galiba gittiler birden... dönüşleri muhteşem olmaz umarım
Bir kötü haberim: ev bulamadım, eve çıkamadım, hayatımın her günü varoluşçu bir tezat yaşamak zorundayım, her saati, beni yiyip bitiren.
Bir iyi haberim: genç gösteriyorum lan, harbi küçük gösteriyorum, 5 6 yaş.
Bir kötü haberim: en sevdiğim okuyucum gitti :(
Bir iyi haberim: pas demek istiyorum
Bir kötü haberim: Boğaziçi'nde kalamıcam, hatta nerde çalışıcağım bile belli değil
Bir iyi haberim: Tübitak bursu çıktı
Bir kötü haberim: Doktora patlarsa Tübitak bursunu biyerimden çıkardığım faiziyle ödemek zorundayım
Bir iyi haberim: Dans edebiliyorum :D
Bir kötü haberim: Çok yalnızım be Atam!
Bir iyi haberim: pas demek istiyorum... Pas... Pas ulan! Yok işte elimde kağıt mağıt! Gelmemiş! Pas demek istiyorum. İlla masadan mı kaldıracaksınız lan, hem pas deyip hem oturmak istiyorum!

2 yorum: