17 Oca 2010

JeanNation

Bugün kot aldım ben
 skinny
Dükkanın sahibi adam <(o anlatmadı ben gözlerinden çıkarsadım) memlekette ev çok kalabalık olunca amcasınıngillerin tekstil işinde çalışmak üzere 12sinde İstanbul'a gelen, gözlerinde pırıltı olan esmer Kürt çocuklarından olduğundan biraz da kafayı kullanıp 15inde pazarda tezgah sahibi olan, yıllarını müşteri bilimine (customer behavior oh yeah) verdikten sonra iki rüşvet 5-6 çocuk vasıtasıyla İstanbul'un en güzel yerinde 5 mağazalık zincire sahip olan> bir dayımızdı...
Ben ayna eşliğinde karar vermeye çalışıp "bu kadar oturarak ders çalışırsan işte basen nedir görmüş olursun, hareket ederek ders çalışanın yolu var mıdır" diye düşünürken patlattı dayı: "Çalışmıyorsan burda iş var..."

Benim izlediğim dizilerdeki kızlar bu durumlarda şunu derdi : holy crap!!! Ben gülümsedim salak salak, "üniversitede çalışıyorum teşekkürler" dedim. "2 yıl mı 4 yıl mı? bitince gel çalış".... Holy crap!
Ben çoktan işsizlik ve buna yol açan politikalara bağlamışken kafamda olayı, kasadaki kız gıcık bakışlar atmaya başlamıştı bana, ben sana competitor olamam bacım, ben çoktan kaybetmişim.
NEYSe, neden yazmıştım ben bu notu:
Bir de kot kisvesine bürünmüş tayt aldım, yeni çıkmış, 5 lira.
İkisini odaya serdim, baktım baktım ve böyle bir dünyaya layık olanın kot gibi görünen tayt olduğuna karar verdim...


Etraftaki herkes, tüm dünya, toptan "gibi görünüyor", bunu kaldıramıyorum..
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder