30 Mar 2010

Belki de dövme vakti

Angelina Jolie'nin dövmelerinden birinde Latince

what kills me also feeds me
ya da / what nourishes me also destroys me
(Quod me nutrit me destruit)

yazıyormuş... Aynen Nietzsche'nin benzer aforizmasına olduğum gibi buna da ilk okuduğumda hayran olmuştum. Ve şu an farkettim ki doktora hakkında aynen böyle düşünüyorum.

O kadar fazla şey ve sorumluluk ve okuma ve ..... var ve bir o kadar şey de yok ve ben hiçbirşeyi ihmal etmemek ve hayatın herşeyine (dansına, fotoğrafına, evine, eğlencesine, dersine, konferansına, ailesine, doktoruna, belgelerine, yayınlarına, sporuna, seyahatine) yetişmek için zorluyorum ki bu beynimi kompartmanlara ayırmama neden oluyor ve böylece sıkıntıları, telaşı, paniği, üzüntüyü bu kompartmanlardan bazılarına hapsedebiliyorum. Her zaman sağlam birkaç kompartmanım oluyor, mutlu canlı hatta yaramaz kompartmanlar. 

Bu da benim bu ara daha da bir soğukkanlı, daha da bir güçlü olmamı sağlıyor ki Sidney Bristov'dan bir madalyayı hakettim bence bu ayki performansımla.

Kana bakamazdım ben... filmde bile kafamı çevirirdim daha geçen yıla kadar. Değil sevdiğim birini, cüzdanımı bile kaybetmedim ben. Oysa bu ay olanlar... bugün görülenler.. ve yapılanlar... ve yapmak zorunda kaldıklarım... neyse. Çok iyiyim. Ve çok daha iyi olacağımı hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder