22 Mar 2010

Ben Biraz İçtiğimde

  • arkamdaki insanlar birşeyler söylediğinde "ses soldan gelir gibi", karşıdan gelen insanlar birşeyler söylediğinde "ses yerden gelir gibi" algıladığımı farkettim
  • sağ ayağımın ısrarla sola, sol ayağımın ısrarla sağa yönelmek istediğini ve benim çok da karşı koymadığımı ama danstan gelen refleksle hep dengede durabildiğimi farkettim
  • yine aynı refleksle topuklu ayakkabılarımın bana hiçbir engel teşkil etmediğini keşfettim
  • insanların bana yardım etmek için yarıştığını, biri beni gidiceğim yerin kapısına kadar götürüp bir de boğaziçi'nden çıkınca dünyanın küçük olduğunu ve hala iyi insanlar olduğunu farkettim
  • 5x neşeli olduğumu farkettim
  • önüne geçilemez bi şekilde montumun önünü açma, salak salak gülme ve  hiç üşümeme huyları edinebildiğimi farkettim
  • yolu bulamasam da, ışıkları tam seçemesem de ve insanları tanıyabilmek için normalden çok uzun süre yüzlerine bakmak zorunda kalsam da telefon kullanırken hiçbi zorluk çekmediğimi hatta maillerimi bile kontrol edebildiğimi farkettim
  • dürüst ötesi olduğumu farkettim
  • alkol miktarının sarhoşlukla korelasyonu mesela .8 iken moral bozukluğunun .5, moral bozukluğu X alkol etkileşiminin etkisinin ise .99 falan olduğunu farkettim 
  • ara sokakta tam 4 kere aynı daireyi çizerek kaybolduğumu farkettim (*edit: kırmızılı yeni açılan cafenin önünden geçerken dedim ki buraları avucumun içi gibi biliyorum hah evet doğru yoldayım, şimdi burdan solaa ve geldim... sonra birkere daha kırmızlı yeni açılan cafenin önüne geldi yol ve alala sarhoş muyum acaba gayet böyle bu yokuş caddeye çıkıyro diye birdaha yürü... ve 2 3 dakika ve salak bakışlar arasında bir kere daha kırmızılı yeni açılan cafenin önüne çıktığımda artık birşeylerin ters gittiğini hissedebiliyordum... İşte o an yoldan geçen ve eli yüzü düzgün tabir edilen ilk insana yolu sormak hala uyanık kalan birkaç beyin hücremin bana önerdiği şeydi. O da dedi ki biz şu köşedeki kırmızılı yeni açılan cafenin önnde takılıyorduk ama ben sıkıldım dönüyorum biliyor musun orayı? ve ben de derim ki evet önünden 3 kere geçtim az önce...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder