7 Mar 2010

Mahallem

Şu an yaşadığım yer tam olarak (literally) her şeyiyle bir mahalle... Onu mahalle yapan ve bana çocukluğumu anımsatan özellikleri ise şunlar:
- Öğleden sonraları 3 4 tane bebe (erkek) alıyorlar patt diye ses çıkaran lastik bi topu, tam kapının önünde maç yapıyorlar. Arada topun üstünde patladığı arabaların sahipleri balkondan bi şişt fln die bazen küfrediyor sonra bunlar devam ediyolar 5 dk içinde.
- Kasabımız var sokağın başında, üstelik 4 çeşit taze ekmek oluyor. 8-8 arası açık.
- Yine sokağın köşesinde kuaförümüz var, dün gittim tanıştık, düğün vardı kadın doluydu içersi. Hepsi kıvırttırmış saçları. Bu dalgalı saç hevesini ben anlamıyorum :S
- Delimiz var. Bugün hastayım yatıyorum, Pazar sabahı 4 5 kere a.k. ! bilmemne falan diye bağırdı anlamadığım şeyler de söylüyor arada... Baya baya deli adam. Gitti şimdi.

Güzel ya... 10 yıldır falan güvenlikli sitede oturduktan sonra özlemişim, belki iyi olduğumda ben de inip birkaç şut çekerim. Şutlarım cidden iyidir, sağ ayağımın içiyle tercih ediyorum.

*photo: kisapantalonlucocuk

2 yorum:

  1. mahallelerde salça ekmek yenir, komşuanneden su istenir, oyuna hic ara verilmez mahallede, araba da pek gecmez zaten.. en azından benim mahallelerimde oyleydi.. pek güzel yaziniz ezgi hanim, merakla takip ediyoruz...

    YanıtlaSil
  2. ahh evett : ) Hep zemin katta oturanlardan su isterdik, bi de zil çalıp kaçmaca vard:) Bizim şimdiki sokak da çıkmaz sokak zaten, Bahçıvan Çıkmazı :)

    YanıtlaSil