16 Nis 2010

i need not to be consoled but to train myself

Yok çok güçlüymüşüm de....        Yok ben bunların hepsini zaten yenmişim de
Yok sevdiklerimi zaten kaybetmişim de...

B*k! B*k yani! Hayat dönüp dönüp başa gelmekmiş, daireler ne kadar büyürse büyüsün aynı çemberi çizip çizip başladığın yerde nefeslenmekmiş.
Ailemin sanırım en zor günlerini yaşıyorum, yaşıyoruz.

O zaman sözü ölüm cezası almış olan Socrates'e bırakıyorum: Artık ayrılmak zamanı geldi, yolumuza gidelim: ben ölmeğe, siz yaşamağa. Hangisi daha iyi? Bunu Tanrıdan başka kimse bilmez. (Müdafaa, s.49)

Ve kapanışı da Yoda usta ile yapıyorum: 
Yoda: Rejoice for those around you who transform into the Force. Mourn them do not. Miss them do not. Attachment leads to jealousy. The shadow of greed that is.
Anakin Skywalker: What must I do, Master Yoda?
Yoda: Train yourself to let go... of everything you fear to lose.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder