24 Nis 2010

Öyle Bi İnsanım

Evet kürkçü dükkanına dönmekten hiç gocunmam.
Mesela demin template'i değiştireyim dedim, 10 15 tane baktım sonunda bitane seçtim.
Bir de ne görsem iyiymiş? Zaten o benim templateimmiş.
Bu kadar da kendini tekerrürden ibaretim, canıma değsin.
Benim özdeyişim vardı:
Herkesin en az bir kere kendi hayatını mahvetme hakkı vardır.
İkincisini öğle yemeğinde söylemiştim:
Baktığın şeyi değiştiremiyorsan baktığın perspektifi (yeri) değiştir.
Üçüncüsünü de sarfetmek istiyorum zira çok zamanım kalmadı:
Ne mutlu kendini tekrar edebilene!

2 yorum:

  1. Ya ben de hep bunu yasiyorum; gidip gidip hep aynirenk, ayni cins pantolonu aliyorum, nerdeyse apayni. ayni yemegi yiyip ayni kokuyu seviyorum. ama bu tutarlilik degil de nedir mirim? :)

    YanıtlaSil
  2. Gurur duymuyor değilim :)

    YanıtlaSil