9 May 2010

Hangover Üzerine

Dün geceye dair cevaplanmasını beklediğim sorular var:
  • Neden telefonumda bilimum nerdesin, gidince çaldır, gelince ara, geliyoruz, tamam gibi mesajlar hep aynı saat dilimine ait?
  • Neden uyandığımda bana sarılmış bir kızla yatıyor oluyorum?
  • Neden dün giydiğim tişörtün yakasından binboa yazan ve ışıklı bi rozet çıktı?
  • Neden masamda 3 tane Absolut yazılı bardak var (içinde kamış:s) ?
  • Neden rüya görmedim?
  • Neden para harcamadığım halde sarhoş oldum?
  • Neden barmen bize rendelenmiş siyah-beyaz çikolata verdi?
  • Neden Pazar günleri tuvaletle haşır neşir oluyorum?
  • Neden uyanır uyanmaz bir sürahi su içtim?
  • Bu fotoğraftakiler kim?
  • Neden her hafta ulan haftaya adam gibi oturcam, 5 6 yer dolaşmıcam rezervasyon yaptırıcam, cool takılcam, vaktiyle evime dönücem diye söz veriyorum
  • Neden hangover günlerimde çok duygusal, hassas, düşünceli vs oluyorum? Dokunsalar ağlıcam.
  • Neden bi dün insanlara hayır diyebildim, duymamış gibi yapabildim, istemediğim insanların telefonlarını açmayabildim? Tam tersi olması gerekmez mi?
vs vs

2 yorum:

  1. Ben hala cok seviyorum! Baya seviyorum hatta! :) Icimi cok bi garip yapiyor..

    Pat diye acildi ama, sabri baska zamana ogretirsin artik..

    YanıtlaSil