29 Haz 2010

Al Gülüm Ver Gülüm Oluyor Bence

Yıllardır inandığım ve bana bir nebze olsun hayata devam etme gücü veren, "beterin beteri var" tadında moral veren ve hipotetik çıkarımlar yaparak beynimi sürekli zinde tutmamı sağlayan bir teorim var. Nasıl açıklıcam bilmiyorum ama deneyeyim:

Diyelim ki bir sabah uyandım. Stabil bir ruh halindeyim veya aklıma birşey geldi mesela ödevim var. Canımı sıkmamak için şunu düşünürüm: dün gece çok ama çok kötü birşey oldu. Belki yaralanmıştım, belki bir yakınıma birşey olacağını öğrenmiştim telefondan veya evim yanmış bilmiyorum. Bunun üzerine iyi bir kız olmaya çalıştığım için Tanrı veya melekler bilmiyorum herhangi bir güç bana bir pazarlık şansı açar. Bu pazarlıkta daha önce olan iyi bir olayı da unutmam karşılığında bu kötü olay geri sayılır ve ben tertemiz bir zihinle uyanırım. Bu tertemiz hale getirme işlemi insanın doğasından ötürü hiçbir zaman tam anlamıyla yapılamaz ve bazı ayrıcalıklı kişiler bu işlemi hayal meyal de olsa hatırlar. Benim gibi. Ama ispatlayamaz.

Bu teorinin bir başka versiyonu ve gittikçe daha çok aklıma yatan hali ise fazla detaylarını veremeyeceğim şu olayla cereyan etti:
Aslında benim yüzümde kocaman bir yarık var (mış). Haftalar önce bıçaklanmışım suratımdan ve ömür boyu onu taşıyacaktım damga gibi. Serseri tinercinin teki yapmıştı ve ben o güne kadar ayy çok çirkinim burnumu yaptırcam dişimi yaptırcam alnımı gericem kakül kesitiricem diye beğenmediğim tipimi bile özler hale gelmişim deli gibi. Ama ekipler amiri (güç) napmış? Bana bir seçme şansı sunmuş:  "O" hiçbir zaman senin olmayacak, bir hafta içinde başkasını bulacak ve bundan sonra onunla asla yakın olamayacaksın, o senin dünyadaki sayılı birkaç ruheşinden biri olabilir ama onu gözden çıkarıyorsan eski yüzünü sana geri vericem!
Kabul etmişim...
Then I saw a bright light and woke up... with a spotless mind. and an aching heart?

3 yorum:

  1. eneeem! bi sn!! hiii sen feysbukta cevatın arkadaşısın :S enem nolii helecann hiiii

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil