8 Haz 2010

Ben Olsaydım 2010

Facebook'ta paylaşmak için fazla salak olan aforizmalarımı daha limitli bir ortam olan ve okunmaktan hoşlanmayan, okununca sinirlenen bu sevimli blogumda yazmayı uygun buldum.
öhöm öhöm!!
Bu yazıyı güzel ve yalnız ülkeme... pardon, bu yazıyı alt tabakanın, beynini kullanmayan ya da kullanmaya deli gibi üşenenlerin, bana dokunmayan yılan bin yaşasıncıların, eziklerin, ezilenlerin, mayışıkların, uykucuların, ben yaptım olducuların.. yani bizlerin sesi olan Yiğit Özgür'ün "Ben Olsaydım" karikatür serisine ithaf ediyorum. (Köşenin adı Ben Olsaydım değil Orada Olabilirdim aslında ama Ben Olsaydım Ben Olsaydım derdim.)

Bugünkü saçmalamalarım şu şekilde, umarım katlanarak devam edecek ve... neyse

- Tuvalet kağıdı bulamıyorlarsa kolonyalı mendille silsinler. (Dursun Palas İhtilali'nden önce, tuvalet kağıtsız birkaç saatlik süreçte)
- Suyun altına yoğun maddeler tutup çözülüşlerini izlemeye bayılıyorum, bana herşeyin bir gün silinip gideceğini hatırlatıyor.... örneğin bir tabak reçel. (bulaşık yıkarken)
- Tüm Dünya mayışıkları, birleşin! Üşenmezseniz! (Üşengeç Manifesto)
08.06
- Talihsiz bedeviye Fizy'de Çelik çıkar, Çelik!!! (Fizy mood'da Çelik çalması üzerine)
- Sevgili bulan arkadaşlarımın yüzünü bir daha göremiyorum,
profil fotoğraflarını karikatürle değiştiriyorlar (Facebook'ta uzun saatler sonucu saptama).
- Tüm evli insanları hayatımdan çıkarmaya karar verdim - annem babam hariç.
- Flashmob'a hazırlanıyoruz biz Flashdance'e değil! İkisi farklı şeyler.
- Güzel olduğum kadar küstahım! Yani çok az.
09.06
Bugünkü saçmalama hakkımı facebooktaki anonim bir arkadaşa devrediyorum: zira kendisi hesabı İtü Lüler olarak açmış. Peki.....
- İtü Lüler
10.06
- Güneş vurmayan monitöre doktor girer. (Ödev yaparken sürekli ekrana güneş vuruyor, e bu motivasyon bozukluğuyla da paper yazamayacağıma göre doktorayı bitirip doktor olamam. Bu söz de işte bu gerçeği "negation" yoluyla anlatıyor, beğendim ben.)
- Annee! Kocan nerde? (bizim sokakta babasını arayan kız)
- Kız en güzel, en hafif giysisini giymiş olsun artık ya! (bir türlü ısınmayan havaya!)
11.06
- Kul sıkışmadıkça deadline uzatılmazmış. (kalite düşüyor farkındayım..)
- Gagası var kuş değil, lady si var... (shuttledaki sarhoş çocuktan seçmece)

2 yorum:

  1. Sevgili bulan arkadaşlarda çift fotoğrafı koyma sendromu var bir de mesela... Çiftin ikisi de facebook'ta arkadaşınsa eğer, fotoğrafa bakarak hangisi olduğunu da anlayamıyorsun, lanet...

    YanıtlaSil
  2. bence de lanet! biometrik koysalar daha hayırlı. zaten evli insanları çıkardım yakında ilişkide olanları da çıkarıcam hayatımdan.
    Bi de kızların erkek kardeşleriyle erkeklerin kızkardeşleriyle sarılmış profil fotoğrafları var ki... toptan tersköşe oluyorum!

    YanıtlaSil