28 Haz 2010

Midas'ın Kulakları Eşek Değildi Bence, Hem Altın Hem Sağır

Senin için çok üzülüyorum
Dokunduğu herşeyi altına dönüştüren lanetin bir benzerine doğmuşsun
Baktığın herkes seni seviyor, herkes
Ve sen içten içe lanetli olduğunu biliyorsun
Çünkü kendini sevdirmek için bakılmaya ihtiyacın var
Konuşmazsın, dinlemezsin, koklamazsın, dokunmazsın, hissetmezsin, yazamazsın bile bakmadan
Ve dinlenmezsin, koklanmazsın, dokunulmazsın, hissedilemezsin, yazılamazsın bakılmadan ömrün boyunca
Üzgünüm... Lanetin bu: Suretin olmadan kendini bir şey ettiremezsin ve bu gerçeği bilip yine de ancak gözlerine bakarak sana tutulabilen insan kılıklılara mahkumsun. (evet tek nokta koyduğum cümle bu tüm yazı boyunca)

İlk günden beri bunu hep bilirdim, gözlerimi sımsıkı kapamıştım, kulağındaki izi, burnunun ucunu hep dokunarak parmaklarımla görürdüm, sonunda bu lanetten kurtulman için sana yıkanıp temizlenebileceğin bir nehir sunmuştum ama sen artık çok ama çok zenginsin bebeğim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder