9 Tem 2010

Sanki Bugün Başkasının Doğumgünü

Öyle bir başka hayal alemindeyim ki...
Bugün yaşlanan kız ben değilim
Olmayan bir adamı seviyorum, olmayan bir işten olmayan paralar kazanıp evcilik oynarken bonibon ödeyip kıyafet satın almak gibi alışverişler yapıyorum. Ev tutuyorum, kartondan etrafı, üflesen yıkılıverecek, yuva diyorum ona. Olmayan insanları dost biliyorum, öpüyorum seviyorum canım gibi. 
Bugün yaşlanan kız ben değilim. 
Uyandığımda devam edecek asıl hayatım, sanki arafta vakit öldürüyorum yıllardır. Sanki Imaginarium'dan dışarı fırlayıvericem, bir bakıcam girdiğim saatle aynı saati vuruyor akrepler. Doğduğum günde ve saatte fırlatacaklar beni hayata geri. 9 Temmuz 1984'te tekrar sürüverecekler, çünkü bu gerçek olamaz. Hayat bu olamaz. 
Oysa o akrep hiç durmaz. Birinden birini kırsam akar zaman dünya üzerinde hiç saat kalmayana kadar.
Bugün yaşlanan kız ben değilim.
Olmayan bir adamı seviyorum, olmayan hediyeler alıyorum ondan benden başka kimsenin görmediği. Hani nerde diyor insanlar, hayali arkadaşı olan küçük bir kız gibi gülümsüyorum. Hayatlar kurtarıyorum, iyilikler yapıyorum, filmlerde ve kitaplarda. Öyküler yazıyorum kimsenin anlayamayacağı dillerde. Evleniyorum, boşanıyorum, çocuklar büyütüyorum her gece.
Olmayan aileme sadık kalıp, vefa duyup, olmayan hastalıklar için doktorlara gidiyorum. Uf oldum diyorum, pembe plastik iğneler yapıyorlar bana. Bonibonlarımı yutuyorum iyileşiyorum. Olmayan gözyaşları döküyorum, parmaklarımın arasından bakıyorum biri ilgileniyor mu diye, ilgilense hemen şımarıp gülücem çünkü.
Aklım nasıl da herkesten önce başıma geldi, nasıl da herkesten çok sevebiliyorum seni, nasıl da herkesten yakınım Tanrı'ya, nasıl da herkesten zekiyim, nasıl da herkesten anlaşılmazım... Hah.
Bugün yaşlanan kız ben değilim. Çoklu kişiliklere bile sığınamayacak kadar bilinçli, sıradan ve normalim çünkü. İkinci bir kişilik bile kalmak istemez benimle, o kadar yalnız hissetmeye mahkumum. Hiçbir haltım yok, evet.! GERÇEK hiçkimsem ve hiçbir haltım yok!
Bir hayatı bile olmayan birinin alacağı bir tek yaş daha yoktur!
O yüzden bugün yaşlanan kız ben değilim.

2 yorum:

  1. doğum gününü kutladığım kız da sen değilsin o zaman =)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür eden de bensem ne olayım

    YanıtlaSil