22 Ağu 2010

Anne Bişey Buldum-2

Çok mutluyum şu an, tüylerim diken diken. Nedeni earlimart

En son 8 ay önce böyle bir şey gelmişti başıma. Hatta bu yazıyı yazmışım.

Evet yeni bir grup keşfettim. Şu an bütün şarkılarını dinliyorum art arda. Önümüzdeki saat ve günlerde wikipedia'da orda burda albümlerini, hikayelerini, kliplerini araştırıcam, konserlerini takip edicem ama şu an bu dumanı üstünde heyecanı buraya yazmalıyım.

earlimart'ı keşfettim! Adamın sesi ayrı, kızınki ayrı huzurlu. Keşif şarkım your whore heart tümcesiyle beni benden alan: It's Okay To Think About Ending... Daha dinlemeden önce dedim ki of nasıl güzel bir isim bir şarkı için. Bitmekten ve bitişlerden korkmanın sakıncası yoktur anladın mı? ok! Normaldir çünkü, onu kontinyumda negatiflere eksilere düşüşlere sonlara konumlandıran biz gerizekalı ölümlüleriz. İyi ki birileri bunu yazmış, şarkı yapmış, bi de sölemiş hatta bi de yaymış dedim... Sonra sözlerine baktım tabi, lyrics365, azlyrics falan iyi tanır beni, sözleriyle anlam kazanıyor çoğu şarkı bende yapacak birşey yok... Keşke daha çok dil bilseydim de daha çok keşfedebilseydim. Ama şimdilik 2 tam 2 yarım biliorum, yapacak birşey yok...
*the world de çok güzelmiş

Benim muhtemelen bu haftam onları keşfetmekle geçecek, kusana kadar dinlicem tüm parçaları. Tıpkı Nouvelle Vague, Franz Ferdinand, 8mm ve Flight of the Conchords da olduğu gibi. Beklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder