26 Ağu 2010

Direkteki Şapka

Bugün arabayla yazlığa gidiyorduk... İlk sene dedemsiz:/ Ananem arabanın arkasında, bazen durup durup yolda dedemin orada yaptıklarıyla ilgili bir cümlelik anısı aklına geldi, annemle ben de gülümsedik, onun biraz gözleri doldu.
Yine Gelibolu'dan sonra virajlardan birinde ananem eskiden orda nasıl beraber balık tutmaya gittiklerini anlattı. Aynı zamanda 3-4 sene önce dedem oradaki virajlarda arabayı savurarak keskin dönüşler yapardı çünkü biz çocukken arabada ordan oraya savrularak kahkahalar atardık. Bazen annem bile kahkaha atardı. Dedem bunları duydukça sinsice güler, virajlarda aynı numarayı tekrarlardı.

Tam bunu anlatıyorduk arabada... Yol kenarındaki işaretli minik direklerden birinde lacivert bir şapka gördüm... Asılıydı öylece. Dedem ordaydı...
Bazen teyzem veya annem bizi gördüğünü, hissettiğini söylüyor. Aslında ben gördüğüne pek inanmıyorum, telekinesis gibi bişe olurdu, çok cool olurdu ama yapılcağını sanmıyorum. Belki sadece onu andığımızda minik bi ışık falan yanıyordur ya da daha fazla tahminim yok.
Ama otoban çıkışı direkteki sahipsiz bir lacivert şapkaya anlam biçmekte üstüme yok. Çok benzemiyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder