27 Ağu 2010

Make Love Like A Barbarian

sdlfjldksgjdlkg Başlığı spam maillerimden birinin konu kısmından aldım. Muhtemelen büyütücü, uzatıcı bişeyler için gönderilen spamlerden biriydi:) Neyse. Konuya da uydu aslında. Birkaç yıldır televizyon izlemiyorum. Annemlerle geçirdiğim bir haftasonunda nostali yapıp Cüneyt Arkın'ın bir filmini izlemeye başladım. 
Öncelikle adam çok yakışıklı, yapcak bişe yok. Sonra çok güçlü, Amerikalı çakma mafya babasının villasında merdivenlere gizlenmiş 7 8 adamı tek kolla yere serdi. Ayrıca yetenekli. İki motorsikletliyi merdivenlerden aşağı bir Renault sürerek takip etti ve yakaladı. 
Ve en bombası, espri anlayışı.
- Aspirinin var mı?
- Olsa ne olacaah?
- Birazdan başın ağrıcak da (Çaaat - Komser Şahin kötü adama kafayı koyar)

Bu kafa koyulan, kazık batan, yerlerde sürünen, kan revan içinde bırakılan, boyunun ölçüsünü alan adamları da seviyorum. Onun için bu demeti hazırladım, hepsinin tanıdık gelmesi süper:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder