14 Eki 2010

Aşk Bitti

Aşk bitti, ... gitti.
Aşk sevdayı seçer, gerçeği değil.
Aşk için çok geç, çok küçük, çok yorgunum.
Hani sokakta bazıları vardır ya, hah işte o ilk aklına gelenler değil, diğerleri, hani yüzü hiç gülmeyenler, hani ışığı gitmiş olanlar, hani adımını atsan içinden geçebileceğin denli ruhsuz kalanlar
İşte onlardan olmam gerekmiş
Artık anladım
Benim için aşk bitti.

Aslında tek isteğim sevdiğimle bir menemen tüketmekti herhangi bir öğünde, fazlası değil.
Hayattan isteğim bu kadar basitken,
bir güvece, bir bakraca, iki yumurtaya ve ılık bir havaya bakarken,
o benim karşıma hep labirentler çıkardı.
Neresinden tutarsan elinde kalan labirentler...

Hayat angut mu, benim ne kadar basit olduğumu anlamıyor mu karşıma binlerce saçmasapan sorun çıkarırken. Tek hücreli doğmak isterdim ya, hiçbir şeyle uğraşmamak için spor yoluyla üremeye bile razıydım. Oysa hayat beni hep parmağında oynattı... Milyonda bir olasılıkların biri yaptı beni, 999.999u rahat bıraktı...
Benim şu lanet olasıca hayattan tek istediğim önümde sıcak menemen, göz hizamda bir kap ekmekle bana yaklaşan garsonun dahil olduğu manzara ve bitanenin gözlerine bakarak öylece kalmaktı... olmadı

*edit:  artık kimsenin yüzüğündeki zehir değilim

3 yorum:

  1. hmm geri dönmüşsün artık daha karamsar olarak kapalıydı bisüre

    YanıtlaSil
  2. 2 gün falan kapalıydı :)
    Karamsar bile diilim aslında, kabullenici diyelim
    Background siyah renk ya herşey onun suçu

    YanıtlaSil
  3. :) ne biliim bana öle geldi heralde ben öyleyim ya herkesi de öyle sanıorm.

    YanıtlaSil