4 Eki 2010

Unutamıyorum

Hafızamda yer etmiş işte. Bu bir yıllık yazımda da bahsettiğim gibi, eskiden yeni çıkan sansasyonel klipler ana haber bültenlerinde verilirdi. Hem de böyle haberler boyunca ufak ufak teaserlar döner, spikerin altında "bilmemkimin son klibi bilmemne ana haberde" diye yazılar geçerdi, o gazla tüm haber bültenini ve reklamları izler sonra da klibe bakardım ağzımın suyu aka aka. (youtube yok tabi öyle bi devir...)

Bu hatıralarımdan biri Jennifer Lopez - Love Don't Cost a Thing. Hatta Ali Kırca sunuyordu ana haberi yanlış hatırlamıyorsam. Cidden güzel çekmişlerdi. Her ne kadar J.Lo'nun son evli-mutlu-çocuklu-şişman-özenti halini onaylamasam da zamanında severdim inkara gerek yok. Biz onu dar kotlarıyla sevdik.

Ama asıl unutamadığım, hala tüylerimi diken diken eden klip haberi... MODJO...
O anı hatırladığımda bile tüylerim diken diken oluyor, ürperiyorum. Neden o kadar etkilendim ve hala en derin şekilde hatırlıyorum bilmiyorum. Klip miydi (ki ultra kaliteli falan deil, milyonlarca dolar bütçesi de yok), senaryo muydu (bkz. two guyz a girl sorunsalı ve kendini yollara vurma isteği), sözler miydi (lady diyo yani kendimle çok alaka kuramıyorum, erkekler belki kurar), müzik miydi (sanırım evet, aslında elektronik de sevmem ama...)... Sanırım herşeyin bileşimi, tam gençlik çağıma denk gelmesi falan filan... 
Bu şarkıyı ve bu klibi unutamıyorum. Ki çok özeldir benim için, öyle zırt pırt dinlemem bu his geçip gitmesin diye. Sanırım uzun yıllar da unutamıcam, vardır bir hikmeti...Deja-vu lar için yaşıyorum

i feel love... for the first time... and i know that it's true...

Modjo - Lady (Hear Me Tonight)
Yükleyen Hakunamatata67. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

* not: Sırlarımdan birini daha bu yazıyla ifşa etmiş oldum ya, hayatta en sevdiğim şeyleri bir bir döktüm bu blogda

1 yorum:

  1. biz lisedeydik bu çıktığında, hakikaten de şimdiye göre imkanlar kısıtlıydı... klip seyretmek için o dandik müzik kanallarına tahammül ederdik ya...
    neyse iyi oldu :)

    YanıtlaSil