29 Ara 2010

Anne Bişey Buldum -3

En son Ağustos'ta yeni bir ilham- zevk vs kaynağı keşfedip bulmuşum. Earlimart grubunu bulmamla. Yazısı burda
Gelgelelim ruhlar aleminde de yaşamıyoruz dedim ve bugün yine bir grup keşfettim. Aslında çoğu insan bunu keşfettiğini buraya yazmazdı çünkü hatırı sayılır hayranları zaten var ve benim uzun süredir entel dantel geçinen birçok arkadaşımın profilinde gördüğüm, adlarına gıcık olup araştırmayı ve dinlemeyi bile reddettiğim bir gruptu  
oİ vA vOİ
Ne bileyim üniversite gençliği özentisi, Beirut'tan hallice, Muse'dan şirince bir grup falan diye hiç bulaşmamıştım. Kelebekli, Rorschach efektli albüm kapakları bana uyar... Ayrıca yaşlanmanın yan etkisi olsa gerek, deli gibi lounge dinlediğim bu zamanlarda acayip hoşuma gitti şarkıları... Yumuşaklık iyidir. Eğilmeyen kırılmaya mahkum hayatta gibi arabesk bir cümleyle niye yumuşak parçaları sevdiğimi de açıkladıktan sonra sıkılıp gidiyorum.
* aa ben bu şarkıyı meğer biliyormuşum
Every tear in your eye
Is a drop in my mind
As I know that you love...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder