26 Nis 2011

Kandırıldım (Mağdurum)

Bizi hep masallarla kandırdılar
Zihnimiz en açıkken en gerçekten uzak şeyleri doldurdular temellerimize
Sürekli sallanalım diye o pamuksu zeminde
Bir türlü beton gibi yumruğumuzu vuramayalım diye
Hep boşluklarımız olsun ki hep esnek olalım, sürekli oynasın zeminimiz, bükülelim eğilelim, dimdik duramayalım diye
Çok mu iyi oldu sorarım size anne babalar?
O masalları anlatırken nerenizle güldünüz?


En sevdiğim buydu benim
40 kat döşek altındaki bezelye tanesinden uyuyamayan narin princess-under-cover...

İyi mi oldu?
Prenses olacağız diye bezelye değil taş değil ama 
Rahat hep battı bana...
Ondandır ki ne zaman rahat uyku uyuyacak olsam
Bir bezelye düşledim kendime
Battı, uyuyamadım

3 yorum:

  1. Hahhaah ya benm de en sevdigim buydu ama, ben pamuk prensesi koymusum, bunu gormeden. O bezelye tanesi yuzundendirki egon tavanda, kendimi ozel ve ozel ayni zamnda essiz ve ayrintilara duskun ?e hep en gorulmeyeni gormekte hissetmem!

    YanıtlaSil
  2. Ahh ezgi ahh ruhumun bezelyesi 9 kat asagida, inip alamam ki, beklerim bi atli gecsin. Donsun seferinden ganimetler pesinde, beni ipek yolunun tabelasi bellesin!

    YanıtlaSil
  3. hahh ekşisözlük alıntısı:
    küçükken bize kibritçi kız gibi okutulmuş yanlış kitaplardan birisi. ne zaman istemediğim durumda kalsam sessiz sabrımın hatırlattığı hikaye. canımız acıdığında susarsak, sabredersek, bunun bizi sonunda mutlu sona ulaştıracağını zannettiren küçüklük sanrısı.
    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=prenses%20ve%20bezelye%20tanesi

    YanıtlaSil