27 Haz 2011

UK Diaries DAY #1

Istanbul – Luton Airport– EasyHotel Luton

Dakka bir gol bir maceralarla, havalanında "Küçük Sırlar" çekiminin ortasına düştüm. Önümde bir kız bavulla koşuyordu, mavi bir elbise giymişti, güzelmiş elbise diye bakarken döndü ve dizinin ortasına cuk diye düştüğümü anladım. Güzel iş aslında, temiz iş, yani ne kadar uzun sürebilir ki :/// Giyin, süslen, takıl.

easyJet'e de laf söyleyenin alnını karışlarım, hiç de bikere gecikmedi yavrum benim, kral gibi zamanında getirdi. Havaalanında yine EU'dan değiliz diye eziklendik, en uzun biz bekledik ama olsun Amerikalılara da aynı muameleyi yapıyorlar.

Hayatımdaki en fiyakalı taksiye bindim tırsa tırsa gece vakti ingiltere'de. Black cab denen, arkası hayvan gibi geniş, kendi 60ların eski arabalarına benzeyen yüksek, yolcu koltuğu önünde 5 tane bavul koyacak kadar açıklığı bulunan, şoförün tabiki de sağda olduğu ve 4 pound'dan tarife açan (!) havalı taksi...

Easyhotel'de çift kişilik yatağımda çapraz yatarak yarınki maceramı bekliyorum, bir yandan da karnım kıvıldıyor, hayırlısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder