29 Haz 2011

UK Diaries DAY #3

Cambridge -> London

Günlüğü yazarken acayip şaşırıyorum kaç gün oldu diye, o kadar çok ordan oraya gittim ki atalarımız iyi ki takvim, saat gibi şeyleri icat etmişler. Yoksa 10 gündür İngiltere'de olduğumu falan iddia edebilirdim.

Bu sabah hiç kendimden beklenmicek davranışlar sergiledim, yılların tembeli Ezgi 6 çeyrekte cin gibi gözlerini açtı, giyindi at kuyruğu yaptı koyuldu yola 6 buçukta. 1Saat 10 dakikalık şehir merkezinde bakına bakına yaptığım yürüyüş sonunda sunum yapıcağım koleje ulaştım. Küçük yerlerde yürümeyi çok seviyorum. Selülitlerimle vedalaşıcam diye bi korkuyorum ki o kadar olur...

Sunum gayet iyi geçti, casual bi ortamda, üstelik sabah en erken sunum olduğu için az katılımla ve güzel birkaç feedbackla Türkiye'de hiç geçmediği kadar verimliydi benim için.

Hostumdan sonra taksi şoförümün de İtalyan çıkmasıyla tüm dağarcığımı kullanarak taksi şoförümle yarım saat boyunca İtalyanca konuşup kuzeydeki dağların güzelliğinden bahsettik, ciao deyip ayrıldık. Bana iki kere "darling" diyen shuttle şoförümüz eşliğinde (evlen benimle! .p) kaotik, kocaman ve karman çorman ve iri ve büyük ve işte.. Londra'ya adım attım. Küçük yerler gezmek için çok iyiydi, buranın İstanbul'dan pek bir farkı yok. Metrosunu, infosunu bulana kadar canım çıktı. 14 hat falan var. Ama benim gibi yön duygusu olmayan birine göre fazla deneyimim var artık, bir harita veya krokiyle her şehirde yolumu buluyorum o kadar da iddialıyım. Böylece elimle koymuş gibi otelin caddesine geldim ve beni alıp odama yerleştirdiler.

Oda cillop gibi, herşey yeni, minik mutfağı banyosu, mikrodalga, buzdolabı, gardırop, DVD ve USB girişli LCD TV ne ararsan var. 

Sadece şehre bir metro veya otobüs mesafesinde, 40 dk ama iyidir. 5 ev sonra Türk bakkalı bile var, 9Tat satılıyor kontrol ettim .p Yarın bi uğrıcam, "selamın aleyküm hemşo" dicem. Burda adet öyleymiş, Türk bakkala girersen hemen "meraba" diyosun. Cambridge'deki türk bakkaldan öğrendim :)

Akşam marketten garip garip şeyler aldım iki günlük beslenmemi karşılıcak. Yengeç en tasarruflu burçtur yazısını okuduğumdan beri kendime gelemiyorum, bi tasarruf bi tasarruf... Keyfim iyi, bugün duşta Allah'a şükrettim, so far so good dedim...
 
Game of Thrones sezon finalini izledim uyudum amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder