16 Tem 2011

At First Sight

Metrobüste koltuk kapmaca oynadığım sıcak günlerden biriydi
Gururla mağrur bir şekilde kaptığım koltuğumda camdan bakarken
Onun yüzünün yansımasını gördüm
Tam karşımda durup gözlerimin içine bakıyordu
Gözleri masmavi, teni bembeyaz, dudakları pespembe sulu suluydu
Hani elini atıp yemek istediğin bi şeker gibi
Hatta komple bi şeker dükkanıydı o
En güzeli de metrobüste onlarca insan varken
Gözlerini bana dikip ara ara
(tahmin edilemez aralıklarla)
Gülmesiydi.
Yanındakiler ona seslenirken adını da öğrenmiştim artık
O benimkini bilmese de
Onun adı Çağan'dı.

Ona sarılmak için öyle bir istek duyuyordum ki
Yanındaki insanlar olmasa...
İnerken onu unutacağımı biliyordum
Ama kafamı çevirip bakıp o anı dramatikleştirmek istemedim
Ne de olsa Çağan henüz iki yaşındaydı....... :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder