7 Tem 2011

UK Days Are Over

Dog days are over diye de bir şarkı vardı, başlık biraz onu anımsattı ama 10 günlük göçebe saçma bir gezi ve iki havaalanı gecesinden sonra bu kafayla post yazabildiğime bile şükrediyorum. Zaten blog yazabildiğime bir tek ben şükrediyorum.p Bir de belki e&e ve Ç ve A.p 

Demem odur ki, Brighton'da deniz, güneş, plaj mode on 2gece geçirdikten ve gece plajdaki taşlarda keyif çatarken biyerlerimi üşüttüğümden kabus gibi bir yolculukla geri döndüm. Uyku ve benim problemlerimiz var, gerçekten. Aramızdaki ne bilmiyorum delicesine bir aşk, aşk ve nefret birşeyler... Ama uyku hayatımda çok önemli ve dalgalanmaları hayatımı çok etkiliyor.

Demem odur ki, bir ülke daha gezildi görüldü cebe atıldı. Çok değerli deneyimler, anılar ve bilgiler biriktirdiğime inanıyorum. Çok gezen de çok okuyan da bilir o nedenle doktora yapıp tatillerde geziyorum, daha ne isteyim. Coğrafi, tarihi, kültürel ve sosyolojik saptamalarım + kişisel gelişimim bir yana, tatilime eşlik edebilen insanlar da çok şey öğretti ve kattı bana. Mesela Mario sağolsun, mesela Richard ve Beppe. 

Şimdiden bir sonrakini iple çekiyorum, buruğum biraz, buranın (Türkiye) sıcak havası ve anadilini konuşmak ve yine minibüsteki her adamın etek boyuna bakması ve yine düzensiz kaotik bir toplum sıtaylaya dönüş... 

Yine de böyle bir ülkede yaşadığıma memnunum, beni dünyanın bir çok ülkesinde bocalamayacak kadar fazla kaosa ve yokluğa alıştırırken yine hiç bir ülkede bocalamayıp tadını çıkarabilmem için gerekli kültür, görgü, sezgi ve maddi imkanları da bu ülke verdi bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder