3 Tem 2011

UK Diaries DAY #8

London - Gay Pride, Covent Garden, Notting Hill

Bugün Mario ile buluştuk. İngiltere'ye gelip, Ankara'da seminerde tanıştığı İtalyan arkadaşıyla buluşarak Amerikan mağazası gezen bir de insanım... Gay Pride vesilesi ile günümüze başladık, simli abiler birer Rio Karnavalı sıtaylasında önümüzden aktılar gerek yürüyerek gerek otobüslerin tepesinde dansederek. Böyle aktiviteleri sevmiyorum aslında, bana çok daha uzun olma isteği vermekten başka bir şeye yaramıyor o koskoca kalabalık.

Dünyanın en büyük Apple store'u Londra'da olabilir! Benim gibi yılların protestocusu bile hayran kaldı.

Notting Hill'de Portobello Market kuruluyor, güzel civcivli biyer ama pazardan ve kolyelerden ve elbiselerden gına geldi artık. Hint yemekleri ve falafel kokusundan da.

Gırtlak bölümümüzde bugünkü konuğumuz Fish & Chips. Günlerdir evde sandviç hazırlamama rağmen yine de paramın suyunu çekmesi benim nafile uğraştığımı gösterdi. O yüzden bugün sanırım tek geleneksel İngiliz yemeği olan fish & chips yedik. Güzeldi tadı. Bezelyeleri de yaladım yuttum, annem görse kızının sebze tüketmesi nedeniyle gözlerini ovuştururdu, yine de inanmazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder