12 Eyl 2011

İnsan Poposu

İnsanın poposu çok kıymetliymiş arkadaş
Bisiklet selesinde törpülenince anlıyor insan kıymetini.
Gel gör ki kemiklerden birini feda etmem gerekse bile bugün o yolu teperdim
Hangi yolu muı? Şu yolu:
25 kilometreden, 3 saatten fazla yol teptik bugün C.'yle.
Bisikleti küçüklüğümden beri severim.
İlkokulda en sevdiğim ilk kırmızı bisikletim apartmandan çalındığında da
Ortaokulda mahallede herkes bianchi'lere binerken ben dedemlerde kaldığım için dedem bana dükkandan 20 yıl öncesinin modeli pembe ve dolma teker bir kız bisikleti getirdiğinde ve çoğunluk dalga geçtiğinde ben umursamadan dolma teker avantajıyla hepsine hızda taktığımda da
Mahallede bisiklet çeteleri oluşturup, ilk büyük yaramı yine bir teker ortası vidasından yediğimde de
Hep sevdim bisikletleri.

Ve ben patlak bisiklet lastiği tamir edebilirim. Levye, yama ve su dolu leğenle.
Çünkü 1,5 yıl önce ölen dedemin yanında staj yapmıştım ben ilk... İlkokuldaydım.
İlk defa blog yazmaya dedem ve o patlak lastiklerin hikayesiyle başladım.
İlk blog yazım: Hasanpaşa.

2 yorum: