3 Eki 2011

The Furious

Sims Social oynarken ilk Fury'mi kazandığımda görüntüsü beni korkutmuştu. Türkçe çevirisinin öfke olduğunu gördüğümden beri bu puan beni düşündürüyor. Bir çok yetenek aşamasında Fury'ye ihtiyaç duyuyor Sim'im. Bu yetenekler de genelde çizim, yazma veya müzik gibi yaratıcılıkla ilgili yetenekler. Yani yemek pişirme veya kahve yapma yeteneklerinde Fury'ye ihtiyacım olmuyor. 

Fury kazanma yolları ise iki tane. Ya gidip arkadaşlarına kötü davranışlarda bulunuyorsun (aşağılama, dalga geçme gibi) ya da gitarını çalıyorsun eğlencesine. Bunların ikisi de onun sık sık yaptığı şeylerdi. O bir Furious.

Sonra düşündüm ki belli bir miktar Fury'ye ihtiyacımız var birşeyler yapmak istiyorsak. Daha iyi yazılar, daha değişik çizimler, iç motivasyonunu sağlayan o motorun yakıtı hep hırs belki de. O yüzden ben Fury'yi öfke değil "hırs" olarak çeviriyorum. Birşeylerin bizi kamçılayıp hırslandırması gerekiyor ve ne yazık ki bu çok da olumlu bir duygu değil. Kamçı sonuçta! Ama işe yarıyor. Zaten adamlar bilmiş de koymuş oyuna... 

* Hayatımda kimse bana bu kadar kötü şeyler söylememişti toplu halde böyle demet olarak :(.... En yakınından gelmesi en acısı ama olsun, bol bol Fury'im var artık... Yazarım çizerim.

Fazla Fury'den mi şikayetçisiniz... Doğada herşeyin zıttını da barındırdığına inanan ben ve de YinYang felsefesi, tabiki de Fury'yi de dengeleyecek duygular ve güdüler olduğunda hemfikiriz. Sims'e göre bu dengeleyiciler ise düşündürücü... ve hayatımdaki eksikliklerini düşündükçe mahvedici:

love ..... hope ..... goodwill ..... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder