2 Kas 2011

Ezilenlerin Sesiyim

Madem sabah uyandığımda da
bitkin, yorgun, aptal gibi ve sersem oluyorum
O zaman uyumamın ne mantığı var? sorusundan hareketle
ve i'll sleep when i''m dead düsturundan hareketle
Bu gece uyumuyorum, pas geçiyorum bu geceyi.

Ha sanılmasın ki bu kişisel bir şımarma, bir eğlence
"Anne hiç uykum yok nolur oturıyım" diyen ama anneleri tarafından ışığı söndürülüp odaya kapatılan binlerce çocuğun sesiyim ben
Salamı çiğ yemesine hiçbir zaman izin verilmemiş
Beslenmesine kola yerine süt konulmuş
Banyoda suratı zorla sabunla yıkanmış 
Bitlenmiş, su çiçeği çıkarmış, devamsızlık kaygısıyla okul yolu arşınlatılmış
Binlerce masum çocuğun sesiyim ben

Onlar için tutuyorum bu nöbeti!

Hey gidi heyy! 10 yaşındayken 15 kıta oratoryo ezberlemiş insanım ben. Bi doktora yeterliliğe mi çalışamıcam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder