2 May 2012

self destruction günü gecesi

Bazen aşırı doz sevgiden öyle kör olursun ki
Gözlerin patlar, beynin durur
Bence evlilik yüzükleri de o yüzden altın
Altın vuruş gibi

Öylesine seversin ki
Herşeyi iyiye tamamlarsın
Bilmediğin tüm gerçeklikleri en iyisine tamamlarsın
Hayır yapmamıştır, hayır dememiştir, hayır benimdir dersin
Oysa yapmıştır, demiştir, herkesedir ve daha neler nelerdir

Sen onu pamuklara sararken o seve seve paçavra olur
Kıyamazsın, doğduğunda bulamazdın ki onu
Sen ona şiirler yazarken bir kelimeni bile okumamıştır
Zorla olmaz ki

Hep sevicem, hiç kırmıcam
Hep vericem hiç almıcam
Ben hep lanet olasıca ayaklarımın üstünde durdum
Tek başıma
Annemden öyle öğrendim
Hepsi borçlu kalmamak içindi
   denmez ki durup dururken....

Ben ihanet nedir gördüm
Heryerde gördüm, herkeste, defalarca, kuşaklarca
En büyük özelliği nedir bilir misin
Neden insanlar kanar?
Çünkü her defası ilk defa gibidir
Ortasında koskoca delik olan bi ruh
Tekrar tam ortasından vurulmuşçasına acır
Her defasında
Doyamaz
Acıttım

İnsan böyledir

Ardından sessiz bakıcam - Ben yine salağı oynıcam
My memory is my enemy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder