2 Oca 2014

Ben Olsaydım 2014

Genelde popüler insanları ve şeyleri sevmediğimden çok az kahramanım ve idolüm olmuştur.
Bu yıl bu sayı bir arttı, ilk idolüm Edirne'de sokakları gezip yeni yılı kutlayan AKPli Sağlık Bakanı adı her neysenin çay isteğini geri çeviren atletli balkon amcası (bence atletli:/, ben öyle düşündüm).

Önce gerçek diyaloğa bakalım:

BAKAN: Çayınız varsa geleyim.
VATANDAŞ: Evde çay yok, istemez.

Muazzam! Kırkbeş bin tweetle veremiceğim ayarı adam balkonundan pijamasıyla verdi. Kahramanım!
Tişikkirlir Edirne balkonundaki amcalar!

Şimdi olaya bir de Ben Olsaydım açısından bakalım. Çünkü hiçbir zaman fiyakalı cümleler kuramıyorum, vasat geldim vasat gidicem. Ya balkondaki ben olsaydım?

- Çayınız varsa geleyim.
- Ehi ehi, yeşil çay var bitek, onu da sen sevmezsin, rejimdeyim. Senin maşallahın var bakanım hehe, filinta gibisin.

- Çayınız varsa geleyim.
- Bilmiyorum beklicen mi dolaba bakıp geliyim? Sen demlersin ama.

- Çayınız varsa geleyim.
- Kafa kafaya selfie çekmeden gidersen adisin.

- Çayınız varsa geleyim.
- Hı? Ne? NERDEN DUYDUN?

- Çayınız varsa geleyim.
- Otomat basmıyo, burdan söyle.


(bu da BenOlsaydım 2013)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder